• sekretariat@landslaget.org
  • Telefon: 950 39 727

Velkommen til nettsidene våre!

Landslagets nettsider er fortiden under ombygging og vil derfor ikke bli gjevnlig oppdatert. Vi gleder oss til de nye sidene kommer på plass.

Landslaget for lokalhistorie (Báikehistorjáservviid riikkalihttu) er paraplyorganisasjonen for lokalhistorielagene i Norge. Vi er landets største kulturvernbevegelse. Det finnes historielag i nesten hver kommune i Norge, disse gjør et viktig arbeid i å ta vare på og formidle vår felles kulturarv.

Historielagsbevegelsen

Gir ut publikasjoner hvert år, gjennomfører en mengde arrangementer og eier mange bygninger av stor historisk verdi. Historielagsarbeidet er av stor betydning for vår felles identitet.

Image Content Addon

Landslagets nettsider er fortiden under ombygging og vil derfor ikke bli jevnlig oppdatert. Vi gleder oss til de nye sidene kommer på plass!

Søknadsrunden for momskompenasjonen i 2024 skal fremdeles sendes inn på denne siden.

For å søke om momskompensasjon for foregående år, må dere sende inn skjema og vedlegg via:
Medlem - Medlemsfordeler - Momskompensasjon - Sende søknad.

Frist 1.mai 2024

Button Text

Velkommen til Landslagets nettsider

Landslagets nettsider er fortiden under ombygging og vil derfor ikke bli jevnlig oppdatert. Vi gleder oss til de nye sidene kommer på plass.

Skjema for momskompensasjonen skal fremdeles leveres inn på disse sidene.

For å søke om momskompensasjon for foregående år, må dere sende inn skjema og vedlegg via våre hjemmesider:
Medlem - Medlemsfordeler - Momskompensasjon - Sende søknad.

Frist 1.mai 2024

Historielagsbevegelsen gir ut publikasjoner hvert år, gjennomfører en mengde arrangementer og eier mange bygninger av stor historisk verdi. Historielagsarbeidet er av stor betydning for vår felles identitet.

Vi er også tilstede på Facebook. Besøk gjerne våre sider der.

• Adresse: Bispegata 9b, 7012 Trondheim
  • Telefon: 950 39 727
  • Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Informasjon