Det blir som vanlig årsmøte i historielaget nå i februar, nærmere bestemt onsdag 14. februar klokka 17:30 på biblioteket i Istindportalen. Det er vanlige årsmøtesaker på programmet og saker som ønskes meldt inn til årsmøtet må leveres laget innen 6. februar.

Det blir også i år en temakveld i samarbeid med biblioteket etter årsmøtet. Temakvelden starter klokka 19:00 og i år er det Marianne Neerland Soleim som er Førsteamanuensis ved Norges arktiske universitet, Campus Tromsø, Institutt for arkeologi, historie, religionsvitenskap og teologi (AHR) som skal fortelle oss om «Sovjetiske krigsfanger i Norge og Målselv 1941-1945 - skjebne, behandling og ofre». Nærmere informasjon om dette kommer snart. Vi håper å se så mange som mulig både på årsmøte og temakveld. Det er lov å delta på årsmøtet uten å være medlem, men da har man ikke stemmerett. Hjertelig velkommen til en historisk aften!

Arsmotereklame